پادابزارگستر – گفتگو با فعالان صنعت چوب و مبلمان
نوشته شده توسط : هانی

پادابزارگستر – گفتگو با فعالان صنعت چوب و مبلمان

بخش دوم – مجید اکبری مدیرعامل شرکت پادابزارگستر


زمینه تخصصی فعالیت مجید اکبری (شرکت پادابزارگستر)، مواد اولیه ،ماشین‌آلات پرتابل و ابزارآلات، بخصوص ابزار برش است. و صد البته برش جزء اصلی‌ترین فرآیندهای صنعت چوب است و چنانچه درست انجام نشود در مراحل بعدی تولید اشکالات زیادی پدید می‌آید.

 

اکبری می‌گوید ارتباط مجموعه او با مشتریان در حال حاضر بیشتر از طریق نمایشگاه ها و یا از طریق مکاتبه است . اما معتقد است جای یک وبسایت تخصصی درزمینه ماشین‌آلات و ابزارآلات و مواد اولیه صنعت چوب بسیار خالی است. وبسایت‌هایی که اکنون فعالیت می‌کنند خیلی ضعیف و ناقص عمل می‌کنند. وجود یک بستر کامل دیجیتال برای صنعت چوب به‌ شدت احساس می‌شود و اگر این کار تخصصی انجام شود بسیار مؤثر خواهد بود. 

او اضافه می‌کند که وب‌سایت شرکت برای معرفی کالا خیلی به ما کمک می‌کند. به خاطر سیاست حمایت از نماینده‌ها از طریق آن فروش نداریم ولی به‌راحتی می‌توانیم در وب‌سایت تخصصی حضور داشته باشیم. اینگونه وب سایت های تخصصی برای گردآوری اطلاعات محصولات همه عرضه کنندگان بسیار ارزشمند است.

 

اکبری استفاده ازفضای مجازی را بسیار مؤثر می‌داند. او می‌گوید ما برای روش‌های قبلی مثل مجلات و غیره هزینه‌های بسیاری کردیم . اما فضای مجازی هم کم‌هزینه‌تر و هم پرمخاطب‌تر است. هرچند موضوع فیلترینگ باعث نگرانی است و باعث شد زیاد مانور ندهیم اما آینده به سمت فضای مجازی است و روش‌های سنتی به‌سرعت منسوخ می‌شوند. به حضور در اینستاگرام به‌صورت موشن گرافیک و مالتی مدیا فکر می‌کنم و برای اطلاعات فنی وب‌سایت را مناسب می‌دانم.

 

برای آشنایی بیشتر با ابزارآلات شرکت پادابزارگستر و مشاهده جزییات محصولات به سایت خوگرپلاس وارد شوید.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: